გემზე ასვლის პირველივე დღიდან თქვენი განუყოფელი ნაწილი უნდა გახდეს პასუხისმგებლობა და დისციპლინა .
“Safety First“ უნდა გაითავისოთ და არ უნდა იყოს ეს მოწოდება თქვენთვის მხოლოდ ლოზუნგი.
უნდა მოიძიოთ ცნობილი კომპანიების მასალები უსფრთხოებასთან დაკავშირებით!
თუმცა პრაქტიკაზე წასვლამდე, სწავლის განმავლობაში, უნდა მოიძიოთ მაქსიმალური ინფორმაცია ინტერნეტის საშუალებით, ასევე გაიაროთ კონსულტაცია გამოცდილ მეზღვაურებთან, თუ:
- რა პირობებში მოგიწევთ მუშაობა;
- როგორ უნდა შეარჩიოთ სასურველი სფერო და გემების ტიპი;
- როგორ უნდა ეცადოთ გააკეთოთ ყველა მომავალი შესაძლო რისკის შეფასება და ანალიზი!
ეს დაგეხმარებათ სწავლის გაუმჯობესებაში და შეეცდებით მაქსიმალური თეორიული ცოდნითა და კარგი ინგლისურით დაიწყოთ კარიერული სვლის პირველი ნაბიჯები.
აღნიშნული რჩევები დაგეხმარებათ მიღებული თეორიული ცოდნის პრაქტიკურად გამოყენებაში და კარიერული საფეხურების უსაფრთხოდ და ეფექტურად გავლაში.
რაც შეეხება სამანქანო განყოფილებაში მუშაობის დადებით და უარყოფით მხარეებს:
! შედარებით ნაკლები კონკურენცია;
!! უფრო მეტი ვაკანსიაა დასაქმების მსოფლიო ბაზარზე;
!!! კარიერული წინსვლა შედარებით უფრო იოლია;
!!!! ზოგი მიიჩნევს, რომ სიცხე სამანქანო განყოფილებაში ითვლება უარყოფით მხარედ, თუმცა ბევრი მექანიკოსი სიცხეს ჯანმრთელობისთვის დადებით მხარედ მიიჩნევს, თუ გაკონტროლებული იქნება ენერგიის ზომიერი ხარჯვა მაღალი ტემპერატურის დროს. დანარჩენი ყველა მხარე დადებითია, თუ სათანადოდ ხართ მომზადებული და გაივლით კარიერული სვლის ყველა საფეხურს პასუხისმგებლობით და შრომისმოყვარეობით;
!!!!! ასევე გასათვალისწინებელია, რომ კარგი მექნიკოსი ხმელეთზეც ადვილად პოულობს სამსახურს, რითაც მას შეუძლია თავს უფლება მისცეს უფრო მეტ ხანს გაჩერდეს ოჯახთან და ასევე უფრო მეტი ცოდნა გაუზიაროს მომავალ თაობას;
!!!!!! რაც მთავარია, სამანქანო განყოფილებაში მუშაობა ნაკლებად სტრესულია !!!
ასევე იხილეთ: მოვალეობების უგულვებელყოფა